Dec 15, 2011

Ce a insemnat pentru voi Social Media Summit Cluj?


social media summit
O ora destul de matinala, folosita in urma cu cateva decenii de minerii de prin toate zonele pitoresti ale Romaniei, mai exact ora 04:00 AM, ora la care m-am trezit, pentru Social Media Summit Cluj- Napoca. 
O sa vi para nebunesc dar asa sunt eu. Colegii mei din silkweb inca se amuza copios pe seama mea! Insa asta e o alta poveste...Am ajuns cu o mica intarziere, ca na... doar suntem fete si cu asta am spus totul! Ce sa va spun....Prima sedinta de dimineata, eu am numit-o “Woking up metting”, a fost o introducere si un amestec de originalitate din partea celor prezenti, cum ar fi TVdece, Marian Hurducas sau Andrei Crivat. Tineri si cu un simt al umorului dus la extrem, insa intr-o extrema buna, constructiva as putea spune.


Si de ce spun constructiva? Pentru ca toti cei prezenti ieri la Summit fac parte dintr-o comunitate de blogging. Cum ajungi sa fii mereu alaturi de “ ala ce te urmareste” si asteapta cu nerabdare ziua sau ora in care tu desiri creatii si ganduri, in felul tau personal, si mai ales cum poti reusi sa inspiri comunitatii tale spiritul de “intreg”, este esenta muncii fiecaruia.


Este imperativ sa existe reactii negative si pozitive asupra muncii pe care o faci, si mai ales sa tanjesti sa primesti reactii negative? De ce sa nu primesc un comment de genul: “Esti naspa de tot”...urmata chiar de un intreg lant de “diminutive dragalase”? Asa cum s-a intamplat ieri la Sedinta nr 2, cand Manafu a instigat toata sala la o huiduiala bine cantarita :)). Banuiesc ca da, din moment ce exista aceasta forma de intelegere, se poate poate trece dincolo de orice sentiment ranchiunos iar oamenii ar trai altfel, viata lor s-ar simplifica considerabil. Din punctul meu de vedere huiduielile sunt ca o terapie de grup. Cu cat le poti controla mai bine, si le pui in valoarea spre castigul tau, exploatandu-le benefic, vei castiga respect si imagine!


Mie una, mi-a placut extrem de mult “jocul de avioane”, propus de Katairobi un exercitiu in care ne-a demonstrat cat este de mare puterea unei comunitati si ce anume transmite aceasta.
Am cunoscut oameni cu perspective energice, oameni care iti pot largi orizonturile si cu ajutorul originalitatii lor au contribuit la crearea unei legaturi fizice in social networking intre real-life si social media.
Un lucru care mi-a ramas intiparit in memorie este faptul ca la ora actuala in Romania exista multi experti care activeaza in domeniul online, iar revolutia social media este sustinuta in tara noastra de oameni extrem de bine pregatiti, gata oricand sa creeze echipe puternice cu care sa castige enorm de mult. Deci este posibil si in Romania sa vorbim peste cativa ani despre bloggeri romani care au revolutionat strategiile de marketing. Astept cu nerabdare summitul cu numarul 3, al revistei Biz, si tin sa multumesc tuturor celor care prin munca lor zilnica, ne-au transmis exact ceea ce avem nevoie pentru a ne dezvolta: perceptie si originalitate!
Pentru voi, ce a insemnat Social Media Summit Cluj?

No comments:

Post a Comment