Apr 7, 2012

Papuceii Grendha-experienta Braziliana!

papuci de vara
Pentru ca am primit papuceii promisi, tin sa mentionez ca sunt o mare fana ai acestor papuci de vara iar modelul ales  mi se potriveste foarte bine!. Am citit si restul articolelor scrise si am avut surpriza sa vad o multime de pareri si sa cunosc diversi oameni plini de umor!

Ideea campaniei a fost una extrem de "lipicioasa" mai ales pentru fete. Personal pot sa spun ca aceasta campanie mi-a adus prima pereche de papuci pe care am castigat-o in acest fel, adica fara sa platesc! Deci utilitatea acestor papucei sta dincolo de uzul lor obisnuit!
Ca sa nu devin prea sentimentala o sa mai precizez faptul ca sunt o mare fana a papucilor fabricati in Brazilia, mama mea are o colectie impresionanta de pantofi si sandale de tot felul pentru vara, fabricati in aceasta tara si ii foloseste de cativa ani buni, deci calitatea este raportata cu mana de lucru si nu neaparat cu numele tarii in care acestia sunt fabricati!

Felicitari echipei zorilestore.ro pentru activitatea desfasurata si pentru campania incheiata cu un real succes!

No comments:

Post a Comment